تبریک ماه بندگی

ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد



فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد 

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل ما

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

 

ماه تجلی بندگی پروردگار

 

ماه لیله القدر ماه نزول برکات

 

 و ماه شکوفا شدن




قرآن آنلاین با امکان ترجمه کامل تفسیر قرائت

کلیک کن

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

آریـوبـرزن
ساعت17:10---22 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __


فرزین
ساعت8:43---29 خرداد 1394
رمزها در رمضان است، خدا می داند
برتر از فهم و گمان است، خدا می داند
موسم بندگی چشم و زبان و گوش است
نه همین صوم دهان است خدا می داند
بار عام و، همه مهمان خداوند کریم
ماه آزادی جان است، خدا می داند . . .


مجید
ساعت9:44---5 مرداد 1393
کســ__ــی که در نفــ__ــس هــ__ــایش خــ__ــدا

جــ__ــریان نــ__ــدارد. . .

بــ__ــزرگــ__ــترین آلــ__ــوده کننــ__ــده ی

هــ__ــوای جهــ__ــان اســ__ــت!!


مجید
ساعت3:41---1 مرداد 1393
گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

بیشتر وقت غروب

آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

اذان בر پیش است

من وضو خواهم ساخت

از خـב ا خواهم خواست که

تو تنها نشو ـﮯ و

בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


مجید
ساعت4:21---25 تير 1393

زيبـاترين حـس سـجده اين است که:

تو در گـوش "زمـين" پچ پچ ميکنـــے،

اما در "آســمان" صدایت را مــےشنوند...

سجـــــــــده هاتون قبـــول

التماس دعــا


amirhossein
ساعت18:15---24 تير 1393
مــحکمتــــــــــر از آنــــــــــم ...
کــــه بـــــرای تـــــــنها بودنــــــــم ‍‍‍
آنچـــــه کــــه اسمــــش را غـــرور گـــــذاشتـــــم
بــــرایـــــــت ب زمـــــــین بکــــــوبـــــــــم ...
احــــــساس مـــــــن قیــــــــمتـــــی دارد
کـــه تو بـــرای پــــرداختــــــــــــ آن فقـــــیری


وحید=مسخره بازی
ساعت21:09---19 تير 1393
هااااا سلامملیکم . هاااا اومدم بزنم تو سرت خیلی خب باو حالا نزن یعنی اومدم بهت سر بزنم هااااا خدایش وب قشنگی داری ولی وب من باحالتره نه داخل از شوخی دمت داغ اصن دمت ابجوش وبت خیلی خوبه هااااااا تو هم ب من بازم سر بزن ولی تو سرم نزن
پاسخ:(:مرسی حتماا


scary gurl
ساعت0:03---19 تير 1393
kheyyyyyyyyyyyli khoshmele aji. behem sar bezan linkam kon. xo xo scary gurl

مجید
ساعت4:13---17 تير 1393
روزگاریســت در این شــهر غــریــب

بین آدمهایــے کہ زِ تنــهایــے خود مــےترسند

وز پسِ آیــنہ از دیدنِ خود مــےترسند،

من تــــو را پــاک تــرین یافتہ ام!

آن قدر پــاک، کہ اگر آب نبود

من تــــو را " آب " صــدا مــےکردم...!


ho3ein
ساعت17:11---16 تير 1393
الــــــــــــــــــــــــــــ ــهــــــــــــــــی . . .
باخاطری خسته ، دلی به تو بسته ، دست از غیر تو شسته ، در انتظار رحمتت نشسته ام . . .
میدهی ، کریمی . . . نمیدهی ، حکیمی . . .
می خوانی ، شاکردم . . . میرانی ، صابرم . . .
الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی . . .
نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز . . .
الهی ، مشت خاکی را چه شاید و از او چه برآید و با او چه باید . . . ؟
دستم بگیر یا ارحم الراحمین .


maryami
ساعت13:29---14 تير 1393


Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм




vahid
ساعت3:42---13 تير 1393
هااااا قبلا که نظر واست گذاشتم ذلیل شده
ولی اینم یه نظر دیگه وبت خوبه
هاااااا خوبه


شمیم استاد
ساعت23:32---12 تير 1393
خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی(:


اشکان
ساعت19:55---12 تير 1393
خیلی خوبه

vahid
ساعت2:20---11 تير 1393
وب باحالی داری اما نه وب خودم باحالتره
نه داخل از شوخی وبت زیبا و باحاله یه سرم به من بزن


سحر
ساعت11:32---9 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. http://www.Linc.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 9 تير 1398برچسب:, | ساعت11:14 | نويسنده ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ |




به وبلاگ من خوش آمدید چـــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺠﺎﺯﯾﻪ !!!! ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ !!!! ﺩﻝ ﺑﺴﺘﯽ ﺩﻝ ﺑِﮑﻦ!!! ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﺎ ﺟﺎﺗﻮ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!! ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭘﺲ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﺍﻡ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ !!!! ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ !!!! ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺯﯾﺎﺩﻩ ! ﮐﺎﻓﯿﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻓﻘﻂ !!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﻥ ﻣﺜﻞ ﺗﻮﺭﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﻥ !!!! ﻟﺰﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻦ !!! ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺟﺪﯾﺪ !!! ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻦ؟؟؟؟!!! ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﺩﺍﺩﺍﺷﯽ ﻭ ﺍﺑﺠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺮﺩﻥ !!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ! ﻫﻤﻪ ﺍﺩﻋﺎ ﺩﺍﺭﻥ !!! ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺍﺩﺍ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻭ ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺘﺎ ﺩﺭﺍﺭﻥ !!!! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻧﻪ ﻋﺸﻘﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻧﮕﺮﺩ!!! ******************************* در رفاقت تنها مادر،برنده شد. چون شیری که داده بود رو هرگز پس نگرفت... ******************************** گفتم:خدايا از همه دلگيرم گفت:حتي من؟ گفتم:خدايا دلم را ربودند! گفت:پيش از من؟ گفتم:خدايا چقدر دوري؟ گفت:تو يا من؟ گفتم:خدايا تنهاترينم! گفت:پس من؟ گفتم:خدايا کمک خواستم. گفت:از غير من؟ گفتم:خدايا دوستت دارم. گفت:بيش از من؟ گفتم:خدايا انقدر نگو من! گفت:تو یا من... ****************************** ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم ولی یادمان باشد که ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !!! ****************************** میدانی رفیق . . . نه زیبایم . . . نه مهربان . . . فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . . فقط برای خودم هستم . . . خوده خودم . . . صبورم و سنگین . . . سرگردان . . . مغرور . . . قانع . . . با یک پیچیدگی ساده . . . و مقداری بی حوصلگی زیاد . . . برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . . هیچ ندارم . . . راهت را بگیر و برو . . . حوالی ما توقف ممنوع است . . . . .دنیا واقعا نش مجازی داره ب دنیای بعدازمرگ فکرکنید . . . . چترم خداس♡█▓▒░ÑØ♥ ℒ♡ⓥℯ シ░▒▓█♡چترم خداس♡

> Pr○.Ғ
> Є-м
> H○мз

LinkTitle
قرآن آنلاین با امکان ترجمه کامل و تفسیر و قرائت
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون

Archive
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393

Authors
ღچــــــترم خداســـــــت ☂ -ღ

Link
خرید لایسنس نود32
ღ-♥ دهکــده غــــم هـا ♥-ღ
˙·٠•●♥ عاشقانه ♥●•٠·˙
آریـــــﻮ ﺑﺮﺯﻥ ariobarzan
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60


Des by

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 51020
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 1

منبع کدهای زیباسازی